Malta

Heej, imorgon åker jag till Malta. Ska bli såå skönt att få komma bort från ruskiga Sverige en vecka. Bussen till flygplatsen går imorgon morgon kl 04.00 så jag måste gå upp vid tre. Lite jobbigt. Men vad gör man inte för en skön resa?!  Flyget  går klockan 07.00  och resan tar ungefär 5 timmar så jag ska  nog kolla på film på ipoden eller läsa. Eller så kanske jag sover lite. Men det som är bra är det att malta har samma timme som oss. Alltså att man inte behöver ställa om klockan. Om klockan är 15 i sverige är den det i malta oxå. Men nu ska jag packa lite grejor. Ha det bra, PUUUSS. Juste glömde nästan. Det var jätte kul med tove och ella. I stöde. Vi badade mest och var uppe sent. Tyvär hade jag inte batterier på min kamera så jag kunde inte fotta :( Men det var ännu ett minne värt att komma ihåg! <3 Jag kanske skriver imorgon om jag hinner, hoppas det iallafall! xoxoxo!

Kommentarer
Postat av: Elise

Måste säga jag är rätt stolt över bilderna!

Men Sofia, usch vad jag kommer sakna dej :(

Du får skriva, och lyssna på busringningar på

ipoden och tänka på mej, promes??

BÄSTIS, JAG VILL MYSA DEJ! :(

Ha en jätterba resa, ta mycket bilder, bli gärna tjock och glad (JAG FÖLJDE DITT RÅD ELISE!!!!) men framför allt - ha det skönt och njut mycket med familjen! Älskar dej SofiaK :)

2008-06-24 @ 21:39:25
URL: http://telise.blogg.se/
Postat av: Elise

puss älskling :)

2008-06-25 @ 00:01:51
URL: http://telise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0