Malta


Solnuppgång från planet                             En maltesisk polis

Utsikt från hotellet                             Trappor på gatorna

Det blåa havet                         Malta från ovan

Dom små maltesiska husen                                 Jag uppe på ett berg

Jag i hotell-poolen                                 Moln från planet

Hej, nu är jag hemma igen. Kom hem igår. Jag har haft det jättebra på Malta. Det har varit varmt och skönt, över 30 grader varje dag. Vi har solat, badat, shoppat, åkt båt och mycket mycket mer. Man har lixom hunnit med väldigt mycket på en vecka. Enligt mig skulle det bli lite långtråkigt om man skulle vara där i 2 veckor, men det är verkligen ett resemål som jag skulle tipsa om!

Kommentarer
Postat av: lisa

gud va skönt det värkar va på malta. hoppas du hade det bra! ha en bra kväll!

2008-07-03 @ 19:27:39
Postat av: sofia

Ja, det är jätteskönt. Tack, jag hade det jättebra i värmen.

2008-07-04 @ 08:50:48
URL: http://sofix.blogg.se/
Postat av: Hanna

ser riktigt skönt ut!!!

2008-07-05 @ 16:42:36
URL: http://hrosengren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0